Met ruim 260 LUKOIL-tankstations in de Benelux is er altijd wel een tankstation in de buurt waar je terecht kan. Dankzij onze handige LUKOIL app "LUKOIL BENELUX CLOSE2U" vind je makkelijk de LUKOIL-stations dicht bij jou in de buurt. Ook de openingsuren en diensten per station kan je er raadplegen. Uiteraard vind je dit ook van elk station terug hier op onze site.
ALGEMEEN
Alvast onze excuses voor dit ongemak. Waarschijnlijk heeft dit te maken met een technische storing. Wij zoeken dit zo snel mogelijk uit voor jou. Mogen we je vragen om een foto van de prijspaal en een kopie of foto van jouw ticket te sturen naar lukoilcontact@eu.lukoil.com. Wij laten je dan zo snel mogelijk weten wat het probleem was. Mocht je niet de correcte prijs betaald hebben, dan zetten we dit uiteraard zo snel mogelijk recht.
Alvast onze excuses voor dit ongemak. Waarschijnlijk heeft dit te maken met een menselijke fout. Wij zoeken dit zo snel mogelijk uit voor jou. Mogen we jou vragen om een foto van de prijspaal en een kopie of foto van jouw ticket te sturen naar lukoilcontact@eu.lukoil.com. Wij laten je dan zo snel mogelijk weten wat het probleem was. Mocht je niet de correcte prijs betaald hebben, dan zetten we dit uiteraard zo snel mogelijk recht.
De uitbaters van onze tankstations controleren 2 keer per dag de prijzen van onze directe concurrenten in de buurt. Wanneer ze een lagere prijs vaststellen bij een ander (bemand) station in de buurt, dan passen wij onze prijzen aan de pompen onmiddellijk aan. Daarna worden ook de prijzen op het internet aangepast, maar dit duurt net iets langer. Daardoor kan het zijn dat de pompprijs soms verschilt van de prijs op het internet. De prijzen aangeduid op de teller van de pomp op het moment dat de transactie van start gaat, zijn steeds de correcte verkoopprijzen.
Alvast onze excuses voor het ongemak. Vul hieronder de gegevens van jouw transactie in en wij bezorgen je zo snel mogelijk jouw ticket. Stuur een mailtje met een scan van uw bankuittreksel waarop de transactie vermeld staat naar lukoilcontact@eu.lukoil.com. Indien dit niet mogelijk is, bezorg ons dan zoveel mogelijk details van uw tankbeurt (datum, tijd, product, exact bedrag) en wij bezorgen je zo snel mogelijk een afschrift van uw transactie.
Soms ontvangt een klant het ticket van de voorgaande klant. Dit kan door een technische storing komen of omdat de vorige klant zijn ticket niet heeft opgevraagd. Je kan dit echter makkelijk controleren als je het kaartnummer vermeld op het ticket vergelijkt met jouw kaartnummer. Komen deze kaartnummers niet overeen, dan heb je het ticket van de voorgaande klant gekregen. Wil je graag een kopie van jouw ticket ontvangen? Stuur dan een mailtje met een scan van uw bankuittreksel waarop de transactie vermeld staat naar lukoilcontact@eu.lukoil.com. Indien dit niet mogelijk is, stuur dan zo veel mogelijk details (datum, tijd, product, exact bedrag) door en wij bezorgen je zo snel mogelijk een afschrift van uw transactie.
HET BEDRAG DAT VAN MIJN REKENING GEGAAN IS, STEMT NIET OVEREEN MET HET BEDRAG VAN MIJN TANKBEURT. HOE KAN DIT?
Wil je je tankbeurt met een bank- of kredietkaart betalen buiten aan de betaalterminal? Dan blokkeert je bank, op het moment dat je je pincode ingeeft, een welbepaald bedrag op je rekening (de zogenaamde "automatische reservering"). Dat is zo omdat het aantal liters en het exacte bedrag van je tankbeurt nog niet gekend is op het moment dat je je pincode intoetst. Deze automatische reservering kan variëren van € 125 tot € 375 en wordt niet door LUKOIL, maar door je bank of kredietinstelling bepaald.
Na registratie van je eigenlijke tankbeurt wordt het gereserveerde bedrag vrijgegeven door de bank. Normaalgezien duurt dit enkele seconden. Maar in sommige gevallen duurt het langer en kan het tot een tweetal weken duren vooraleer deze reservering vervalt. Aangezien het je bank of kredietinstelling is die dit bepaalt, kan LUKOIL helaas op geen enkele manier het bedrag of de duur van deze automatische automatisering beïnvloeden.
De kans dat het verschil aan onze pomp ligt, is bijzonder klein. Ieder jaar worden onze pompen volgens wettelijke voorschriften door een erkend bedrijf geijkt. Een onafhankelijke instantie die de controle op de ijkwet handhaaft, voert daarnaast ook regelmatig onaangekondigde controles uit. Op onze pompen kan je het ijkvignet altijd raadplegen. Als consument ben je dus altijd beschermd.
Weet wel dat de daadwerkelijke tank in een auto altijd groter is dan aangegeven in het onderhoudsboekje. Om veiligheidsredenen moet er immers altijd een bepaalde hoeveelheid lucht in de tank zitten. De overvulbeveiliging zorgt ervoor dat de pomp afslaat als de tank vol zit. In sommige gevallen wordt de tank echter ook gevuld in de ruimte die normaal voor lucht bestemd is.
Twijfel je hierover? Vraag dan het ijkingsrapport van het betrokken station op bij de uitbater of via mail op lukoilcontact@eu.lukoil.com.
Ben je iets vergeten in een LUKOIL-station? Neem dan zo snel mogelijk contact op met de uitbater. Je vindt alle contactgegevens van onze uitbaters op www.lukoil.nl. Als je in een onbemand station tankte, neem dan telefonisch contact op met ons hoofdkantoor (tijdens de kantooruren) of via mail op lukoilcontact@eu.lukoil.com. Om je zo goed mogelijk te helpen terug te vinden wat je verloren hebt, is het belangrijk dat je ons een duidelijke omschrijving geeft van wat je exact kwijt bent. We stellen dan meteen een onderzoek in en brengen je zo spoedig mogelijk op de hoogte van het resultaat.
Camerabeelden kan je niet via ons opvragen. Onze stations hebben camerabeveiliging maar wegens privacy kunnen we deze enkel aan de politie geven. Wer kunnen deze voor u natuurlijk wel nazien indien je iets verloren bent maar nummerplaten of persoonsbeschrijvingen geven we niet. Hiervoor moet je eerst klacht indien bij de politie.
Bij LUKOIL hebben we ervoor gekozen om AL onze klanten te sponsoren door hen ELKE DAG opnieuw de scherpste brandstofprijzen te bieden. Om dit te kunnen realiseren, zijn we echter verplicht om onze kosten zeer sterk onder controle te houden. Daarom engageren wij ons helaas in geen enkele sponsoring, maar we wensen jou toch heel veel succes met je project.
Helaas, onze LUKOIL-tankpas is enkel bestemd voor bedrijven, zelfstandigen en vrije beroepen. Maar ook als particulier tank je bij LUKOIL steeds aan de scherpste prijs. Je vindt het goedkoopste LUKOIL-station in jouw buurt via onze LUKOIL app "LUKOIL BENELUX CLOSE2U". Je kan er ook op elk moment de korting raadplegen die je op de officiële prijs krijgt bij het LUKOIL-station in jouw buurt.
Bedankt voor je interesse in LUKOIL. Voor de zorgvuldige selectie van onze ondernemers doen wij beroep op een extern selectiebureau. Op onze website kan je altijd zien of wij nog op zoek zijn naar ondernemers, maar ook voor welke regio('s) we nog uitbaters zoeken. Vul het online sollicitatieformulier in en het selectiebureau contacteert je van zodra er zich een mogelijkheid voordoet. Veel succes.
TANKPASSEN
Klik en vindt u antwoorden op de veelgestelde vragen over tankpassen.