1.1 Wijziging pasdetails
Op de pagina "pasdetails" die u via het "overzicht alle passen" in Kaartbeheer zoals in paragraaf 4.1 beschreven, heeft kunnen bereiken, kunt u de volgende gegevens
aanpassen:
Chauffeur
Kenteken
Referentie
Klik op "Wijziging pasdetails", vul uw nieuwe gegevens in en klik vervolgens op "Wijziging pasdetails". Wijzigingen in pasdetails dienen voor LUKOIL Netherlands B.V. geaccordeerd te worden, dit neemt doorgaans maximaal 1 werkdag in beslag.

1.2 Limieten wijzigingen aanvragen
Aan elke pas kunt u een dag- en weeklimiet toekennen, hiervoor hebben wij een aantal limietsets samengesteld. Indien u deze wilt wijzigen, klikt u op de knop "wijzig limieten".

Kies de limietset die u wenst en klik vervolgens op de knop "wijziging limieten aanvragen". Uw aanvraag wordt ter beoordeling ingestuurd en zal binnen uiterlijk 72 uur geaccordeerd worden. Wan-neer de aanvraag niet binnen de voorwaarden van LUKOIL Netherlands B.V. valt, zal contact met u worden opgenomen.
De status van de aanvraag kunt u op deze pagina blijven volgen.
Voorbeeld:

1.3 Productautorisatie wijzigen
Aan elke pas kunt u een dag- en weeklimiet toekennen, hiervoor hebben wij een aantal limietsets samengesteld. Indien u deze wilt wijzigen, klikt u op de knop "wijzig limieten".
Onder de kop "Autorisaties" kunt u zien welke producten met de betreffende pas gebruikt kunnen worden. U kunt dit aanpassen door op de knop ‘wijzig productautorisaties’ te klikken.

Vervolgens kunt u de producten selecteren die met de pas gebruikt mogen worden. Klik op "productautorisaties aanvragen".

Uw aanvraag is ingestuurd ter beoordeling en zal binnen uiterlijk 72 uur geaccordeerd worden. Wanneer de aanvraag niet binnen de voorwaarden van LUKOIL Netherlands B.V. valt, zal contact
met u worden opgenomen.
1.4 Pincode wijzigen
Klik op "nieuwe pincode aanvragen" onder de kop "Pincode". Het volgende invulscherm verschijnt.:

Vul 2x uw nieuwe pincode in en klik op "Pincode aanvragen". Opgelet: Uw pincode mag niet 4x hetzelfde nummer bevatten (bijvoorbeeld 0000) of een serie van opeenvolgende getallen (bijvoorbeeld 1234). De pincode wordt direct gewijzigd, vanaf dat moment kan de pas alleen nog met de nieuwe pincode gebruikt worden.
1.5 Automatische blokkade bij foutieve pincode
Indien er drie keer een verkeerde pincode wordt ingevoerd, wordt de pas automatisch geblokkeerd. Deze blokkade geldt voor alle tankstations. Via het online webportaal kan de klant de pas zelf uit de
blokkade halen. Passen die niet handmatig zijn gedeblokkeerd, worden ’s nachts automatisch gereset en opnieuw geactiveerd.